היערכות לתשלום מ"ה, מע"מ וב"ל באמצעות הוראות קבע

  1. מבוא
    כדי לשפר את השירות לאזרח, מנהל הכנסות המדינה החליט זה מכבר לאפשר תשלום מיסים (מס הכנסה, מע"מ, מ"ה ניכויים וביטוח לאומי ניכויים) באמצעות רשת תקשורת שהוקמה על ידי מנהל הכנסות המדינה. באמצעות הרשת הנ"ל, יכול רואה החשבון המייצג לדווח ולשלם מסים עבור לקוחותיו, וזאת לרבות דיווחי אפס, דרישת החזרים וכדומה.
    על מנת לשפר את השירות ללקוחותינו, אנו נערכים לביצוע מעבר מתשלום חשבונות באמצעות פנקסי השיקים כנהוג כיום, למצב בו מירב התשלומים לרשויות המס עבור לקוחות משרדנו יבוצעו באמצעות רשת התקשורת כך שהתשלום יועבר ישירות מסניף הבנק של כל לקוח ולקוח באופן אוטומטי.
    על מנת להצטרף לשירות החדש, על כל לקוח המעוניין בכך לחתום על הוראה לחיוב חשבון הבנק שלו, בטופס מיוחד של מנהל הכנסות המדינה.
  2. יתרונות במעבר לתשלום מיסים באמצעות חיוב של חשבון הבנק
    א. איחור מועדי התשלום:
    לקוח אשר יבחר לחתום על הרשאה לחיוב חשבון הבנק שלו, ישלם למוסדות השונים מאוחר יותר מה-15 לחודש כפי שמקובל כיום. בהתאם להוראות מנהל הכנסות המדינה, אזרח שידווח וישלם מס באמצעות רשת התקשורת החדשה יוכל לשלם עד ה-19 לחודש.
    ב. תשלום בצורה נוחה יותר וחסכונית יותר:
    במקום לשלם באמצעות פנקסי שיקים כנהוג כיום, הרשת החדשה מאפשרת תשלום על ידי העברה בנקאית ללא צורך בשימוש בשיקים על כל המשתמע מכך.
  3. אופן ביצוע המעבר לתשלום באמצעות הוראה לחיוב חשבון הבנק
    לאחר חתימה על טופס אחד, הכולל את פרטי משרדינו ואת פרטי הלקוח הכוללים מספרי תיקים במס הכנסה, במע"מ, במס הכנסה ניכויים ובמס רכוש, נוכל להתחיל באופן מיידי בביצוע התשלום כאמור למוסדות השונים.
    לנוחיותכם, מצ"ב הטופס עליו יש לחתום ולהעביר למנהלת החשבונות המטפלת בו במשרדינו.

הננו עומדים לרשותכם להבהרת האמור לעיל ככל שנדרש.

נשלח ב מיסוי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*

פגישת יעוץ ראשונה חינם!

אנו ניתן לכם את כל המידע הדרוש לפתיחת עסק או חברה. התקשרו עכשיו: 03-6187477